Локалізація мобільного застосунка в Google Play та App Store: у чому відмінність?
393
Локалізація сторінки мобільного застосунку в магазинах Google Play та App Store – чудова можливість розширити географію користувачів та збільшити кількість завантажень.
Локалі App Store
244
Завдяки локалізації розробник має можливість охопити більшу кількість користувачів, збільшити монетизацію свого продукту і домогтися виходу на світовий ринок.
Що змінилося в App Store з виходом iOS 15 та як це вплине на ASO?
182
Абсолютно всі продукти Apple пов'язані між собою операційною системою iOS. Саме про неї компанія найбільше розповідає у ЗМІ та саме її рекламує. Якщо користувач не встановить оновлення останньої версії на своєму девайсі, він не отримає останні фічі, над якими працювала величезна команда розробників Apple.
ТОП-5 помилок ASO-оптимізації мобільного додатка
314
App Store та Google Play на сьогодні – важливий маркетинговий канал мобільних продуктів. Якщо ви розробник або видавець мобільного додатка, подумайте про правильність обраної стратегії просування в даному каналі, можливо, вам вдасться не допускати помилки від початку просування.
Сезонне ASO: як збільшити кількість завантажень мобільного додатку
87
ASO-оптимізація мобільного додатку є частиною комплексної маркетингової стратегії. У маркетингу є таке поняття, як сезонність, від якого залежить рівень продажів у певну пору року. У випадку з мобільною розробкою рівень установок і покупок всередині програми або ігри.
Як налаштувати попередню реєстрацію у Google Play
76
Бажаєте, щоб про вашу розробку говорили ще до її презентації, а користувачі шерили між собою посилання Google Play? До того ж ви можете запустити окрему рекламну кампанію за допомогою Google Ads, яка вестиме трафік одразу в мобільний маркет.