Apple Store

Алгоритми GP AS
Apple Store
Google Play

Зміни в алгоритмах App Store і Google Play: вивчення нещодавніх оновлень алгоритмів та їхній вплив на ранжування застосунків

Катерина Дьоміна
8 Тра 24
484
Навіщо проводити ASO для сторів застосунків? З одного боку, оптимізація показує алгоритмам магазину, що користувачі бажають знайти сторінку застосунку. З другого — надає користувачам інформацію, що сторінка застосунку є найкращою відповіддю на їх запит. Саме тому ASO-просування застосунку відбувається на 2 рівнях: Технічному, орієнтованому на пошукових роботів та алгоритми. Технічна оптимізація покращує видимість програми в […]
Apple Store
Google Play

Гайд щодо App Store Optimization у 2024 році

Катерина
8 Лют 24
578
Наразі застосунків нараховується величезна кількість. Для залучення користувачів необхідно виділятись серед всієї маси. Й однією з ключових стратегій покращення видимості та збільшення завантажень є оптимізація App Store (ASO). У 2024 році ASO продовжує відігравати ключову роль у збільшенні видимості додатка та кількості завантажень.
Apple Store
Google Play

Локалізація мобільного застосунка в Google Play та App Store: у чому відмінність?

Альона
3 Лис 22
1023
Локалізація сторінки мобільного застосунку в магазинах Google Play та App Store – чудова можливість розширити географію користувачів та збільшити кількість завантажень.
Apple Store

Локалі App Store

Альона
19 Чер 22
579
Завдяки локалізації розробник має можливість охопити більшу кількість користувачів, збільшити монетизацію свого продукту і домогтися виходу на світовий ринок.
Apple Store

Що змінилося в App Store з виходом iOS 15 та як це вплине на ASO?

Альона
18 Чер 22
370
Абсолютно всі продукти Apple пов'язані між собою операційною системою iOS. Саме про неї компанія найбільше розповідає у ЗМІ та саме її рекламує. Якщо користувач не встановить оновлення останньої версії на своєму девайсі, він не отримає останні фічі, над якими працювала величезна команда розробників Apple.
Apple Store
Google Play

ТОП-5 помилок ASO-оптимізації мобільного додатка

Альона
17 Чер 22
640
App Store та Google Play на сьогодні – важливий маркетинговий канал мобільних продуктів. Якщо ви розробник або видавець мобільного додатка, подумайте про правильність обраної стратегії просування в даному каналі, можливо, вам вдасться не допускати помилки від початку просування.
Fruit Ninja
Apple Store
Google Play

Сезонне ASO: як збільшити кількість завантажень мобільного додатку

Альона
16 Чер 22
278
ASO-оптимізація мобільного додатку є частиною комплексної маркетингової стратегії. У маркетингу є таке поняття, як сезонність, від якого залежить рівень продажів у певну пору року. У випадку з мобільною розробкою рівень установок і покупок всередині програми або ігри.
1 2
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені