Google Play

Алгоритми GP AS
Apple Store
Google Play

Зміни в алгоритмах App Store і Google Play: вивчення нещодавніх оновлень алгоритмів та їхній вплив на ранжування застосунків

Катерина Дьоміна
8 Тра 24
484
Навіщо проводити ASO для сторів застосунків? З одного боку, оптимізація показує алгоритмам магазину, що користувачі бажають знайти сторінку застосунку. З другого — надає користувачам інформацію, що сторінка застосунку є найкращою відповіддю на їх запит. Саме тому ASO-просування застосунку відбувається на 2 рівнях: Технічному, орієнтованому на пошукових роботів та алгоритми. Технічна оптимізація покращує видимість програми в […]
Apple Store
Google Play

Гайд щодо App Store Optimization у 2024 році

Катерина
8 Лют 24
578
Наразі застосунків нараховується величезна кількість. Для залучення користувачів необхідно виділятись серед всієї маси. Й однією з ключових стратегій покращення видимості та збільшення завантажень є оптимізація App Store (ASO). У 2024 році ASO продовжує відігравати ключову роль у збільшенні видимості додатка та кількості завантажень.
Apple Store
Google Play

Локалізація мобільного застосунка в Google Play та App Store: у чому відмінність?

Альона
3 Лис 22
1023
Локалізація сторінки мобільного застосунку в магазинах Google Play та App Store – чудова можливість розширити географію користувачів та збільшити кількість завантажень.
Fruit Ninja
Apple Store
Google Play

Сезонне ASO: як збільшити кількість завантажень мобільного додатку

Альона
16 Чер 22
278
ASO-оптимізація мобільного додатку є частиною комплексної маркетингової стратегії. У маркетингу є таке поняття, як сезонність, від якого залежить рівень продажів у певну пору року. У випадку з мобільною розробкою рівень установок і покупок всередині програми або ігри.
Apple Store
Google Play

Основні фактори ранжування мобільних додатків в App Store та Google Play

Альона
14 Чер 22
523
ASO-оптимізація спрямована на підвищення видимості мобільного додатка та його просування усередині маркетів App Store та Google Play. Працюючи над оптимізацією, фахівець керується не своєю уявою, а знаннями про алгоритми сервісів та фактори, які беруть участь у ранжуванні.
реклама мобильного приложения в Facebook Ads
Facebook Ads
Google Play

Як просувати мобільні додатки за допомогою Facebook Ads

Альона
13 Чер 22
895
Реклама мобільних додатків у соціальних мережах вважається однією з найефективніших. Facebook ― вже давно не просто соціальна мережа, яка бере початок у гуртожитку Гарварда, а платформа, яка складається з низки гігантів: Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram та інших.
Универсальные кампании для приложений
Apple Store
Google Play

Як налаштувати рекламу в Google Ads для мобільного додатку на iOS та Android: покрокова інструкція

Альона
12 Чер 22
625
Google ― найпотужніша пошукова система, яка обробляє понад 40 тисяч запитів за секунду, а це означає, що на день користувачі сайту звертаються до пошуку 3,5 мільярда разів. Пошуковий алгоритм сканує інформацію, що знаходиться в мережі, та видає релевантні запитам користувачів результати.
1 2
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені