Основні фактори ранжування мобільних додатків в App Store та Google Play
523
ASO-оптимізація спрямована на підвищення видимості мобільного додатка та його просування усередині маркетів App Store та Google Play. Працюючи над оптимізацією, фахівець керується не своєю уявою, а знаннями про алгоритми сервісів та фактори, які беруть участь у ранжуванні.
Як просувати мобільні додатки за допомогою Facebook Ads
895
Реклама мобільних додатків у соціальних мережах вважається однією з найефективніших. Facebook ― вже давно не просто соціальна мережа, яка бере початок у гуртожитку Гарварда, а платформа, яка складається з низки гігантів: Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram та інших.
Як налаштувати рекламу в Google Ads для мобільного додатку на iOS та Android: покрокова інструкція
625
Google ― найпотужніша пошукова система, яка обробляє понад 40 тисяч запитів за секунду, а це означає, що на день користувачі сайту звертаються до пошуку 3,5 мільярда разів. Пошуковий алгоритм сканує інформацію, що знаходиться в мережі, та видає релевантні запитам користувачів результати.
Як налаштувати рекламу в App Store: чек-лист із запуску кампанії Apple Search Ads
248
Для просування мобільного додатку або гри в мобільному маркеті App Store не завжди достатньо оптимізації метаданих. Рано чи пізно ви замислитеся про більш швидке і ефективне просування — рекламу, а єдиною можливістю рекламувати свою утиліту в сторі буде Apple Search Ads.
Apple Store
Google Play
Google Play
Локалізація додатків: як охопити більше користувачів в одній країні?
350
Робота з локалями — це важливий елемент розвитку кожної мобільної розробки, оскільки йдеться про вихід нових ринків у нових країнах. Проробляючи локалі в Google Play і App Store, та оптимізуючи дані, у вашої програми зросте кількість пошукових запитів та збільшиться кількість встановлень.
ASO-оптимізація гри в App Store та Google Play. З чого почати?
216
ASO ― це комплекс інструментів та дій, які спрямовані на просування гри або мобільного додатку всередині App Store та Google Play. ASO-оптимізація передбачає роботу над сторінкою вашого товару в маркеті. То з чого ж починати оптимізацію?