Автоматичне створення оголошень
Можливість вибрати точну мету просування
Показ реклами на всіх сервісах Google
Відстеження ефективності
У день Пошук Google обробляє понад 3 мільярди запитів користувачів з усього світу завдяки найпотужнішим пошуковим алгоритмам. Безліч користувачів шукають і знаходять необхідну інформацію, в тому числі через грамотно налаштовану рекламу в пошуку.
Реклама в мобільних додатках запускається через сервіс Google Ads, який має великий набір маркетингових інструментів. Маркет Google Play не вимагає створення окремих текстів або зображень для реклами. Система бере дані зі сторінки вашої розробки. Тому запуск рекламної кампанії слід розпочати з ASO-оптимізації сторінки Google Play, актуалізувавши інформацію в описі.
Оплата за рекламу у Play Market здійснюється не за показ, а за клік. Таким чином, з adwords mobile ви гарантовано показуєте оголошення зацікавленим користувачам.


У Google Ads є три типи мобільних кампаній для просування. Встановлення застосунку сприяє збільшенню показника завантажень та підвищення конверсії. А це позитивно впливає на загальний рейтинг вашого продукту в маркеті.
Взаємодія з застосунком має на меті привернути увагу тих користувачів, які вже встановили мобільний продукт.
Завдяки цьому типу рекламної кампанії:
Попередня реєстрація – must have для розробників мобільних утиліт. Налаштувавши попередню реєстрацію, ми познайомимо користувачів із вашим продуктом аж за 3 місяці до презентації та зберемо аудиторію зацікавлених користувачів.
Google Пошук працює за принципом вибору максимально релевантних запитам користувачів варіантів. А також пошуковий алгоритм здатний опрацьовувати альтернативи, що потенційно підходять користувачеві, що значно розширює коло аудиторії.
YouTube та Google Play ― два найбільш популярні сервіси техногіганта. Рекламна інтеграція на цих майданчиках знайомить користувачів із вашою мобільною розробкою незалежно від запитів.
КММ – це медійна мережа, що складається з тисячі сервісів, сайтів, застосунків, серед яких і такі сервіси Google як Gmail. На відміну від пошукової, де реклама точно відповідає зазначеному запиту користувача, реклама в КММ націлена на очікуваний інтерес користувача, випереджаючи його запит.

Єдина можливість просування розробки на Android в Google Play. І не тільки. У Google Ads є можливість запускати рекламу в Google Пошуку, Gmail, YouTube, рекомендаціях та партнерах Google, якими регулярно користуються понад 1 мільярд постійних користувачів.
Детальний таргетинг. Можливості Google Ads дозволяють налаштувати рекламу, звузивши географію показу аж до кілометра, а також сегментувати аудиторію за мовою, віком, статтю та типами пристроїв. До того ж можна встановити дні, години та частоту виходу рекламних оголошень.
Зручна оплата. На відміну від інших сервісів реклами, Google Ads стягує оплату лише за натискання на рекламне оголошення. Вам не доведеться переплачувати за рекламу користувачам, яким вона не є цікавою. Тому просування додатків у Google Ads відбувається з повним контролем бюджету.
Контроль результативності. Зручні інструменти Google Реклами та Google Аналітики допомагають щоденно відстежувати ключові показники ефективності. Таким чином набагато простіше керувати рекламними кампаніями та коригувати показ будь-якого оголошення.