Google Ads

Google Ads ― це відмінна можливість прорекламувати свій мобільний застосунок або гру в пошуку Google Play і не тільки. Завдяки просунутим технологіям пошукової системи Google, а також штучному інтелекту органічного просування, ваш застосунок опиниться на перших позиціях у результатах пошуку. Переваги Google Search Ads?
  • Мільярдна аудиторія користувачів.
  • Точно налаштований таргетинг.
  • Оплата за клік на оголошення.
  • Широкі можливості аналітики.
  • Повний контроль над кампанією.
  • Можливість тестування.
Універсальні кампанії (UAC) в Google Ads є інноваційним інструментом для проведення рекламних кампаній, забезпечуючи максимальну ефективність і оптимізацію ресурсів. Універсальні кампанії в Google Ads є типом рекламних кампаній, які використовують потужні механізми штучного інтелекту і машинного навчання для автоматичної оптимізації результатів. Вони призначені для максимального охоплення аудиторії та досягнення поставлених бізнес-цілей. Основні переваги UAC:
  • Автоматична оптимізація: UAC використовують алгоритми машинного навчання для визначення оптимальних комбінацій оголошень, ключових слів та інших параметрів.
  • Максимальне охоплення аудиторії: Алгоритми UAC адаптуються до поведінки користувачів, забезпечуючи широке охоплення аудиторії та підвищення видимості реклами.
  • Універсальність: Одна кампанія може показуватися на різних платформах Google, таких як Пошук, Google Play, YouTube і Google Display Network, забезпечуючи всебічну рекламу.

Обговорити просування

    Оставляя заявку, вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности

    Що таке Google Play Ads?

    1
    Текстовая оптимизация

    Автоматичне створення оголошень

    2
    !!

    Можливість вибрати точну мету просування

    3
    ! Визуальная оптимизация

    Показ реклами на всіх сервісах Google

    4
    ! А/В Тестирование

    Відстеження ефективності

    Як працює реклама Google для мобільних застосунків?

    Принцип роботи

    У день Пошук Google обробляє понад 3 мільярди запитів користувачів з усього світу завдяки найпотужнішим пошуковим алгоритмам. Безліч користувачів шукають і знаходять необхідну інформацію, в тому числі через грамотно налаштовану рекламу в пошуку.

    Реклама в мобільних додатках запускається через сервіс Google Ads, який має великий набір маркетингових інструментів. Маркет Google Play не вимагає створення окремих текстів або зображень для реклами. Система бере дані зі сторінки вашої розробки. Тому запуск рекламної кампанії слід розпочати з ASO-оптимізації сторінки Google Play, актуалізувавши інформацію в описі.

    Оплата за рекламу у Play Market здійснюється не за показ, а за клік. Таким чином, з adwords mobile ви гарантовано показуєте оголошення зацікавленим користувачам.

    Google Play Ads Duolingo

    Варіанти кампаній

    Google Play Ads Duolingo

    У Google Ads є три типи мобільних кампаній для просування. Встановлення застосунку сприяє збільшенню показника завантажень та підвищення конверсії. А це позитивно впливає на загальний рейтинг вашого продукту в маркеті.

    Взаємодія з застосунком має на меті привернути увагу тих користувачів, які вже встановили мобільний продукт.

    Завдяки цьому типу рекламної кампанії:

    • можна просувати акції та спецпропозиції;
    • розповідати користувачам про нові фічі та апдейти;
    • додавати заклики до дії.

    Попередня реєстрація – must have для розробників мобільних утиліт. Налаштувавши попередню реєстрацію, ми познайомимо користувачів із вашим продуктом аж за 3 місяці до презентації та зберемо аудиторію зацікавлених користувачів.

    Майданчики для розміщення

    Google Пошук працює за принципом вибору максимально релевантних запитам користувачів варіантів. А також пошуковий алгоритм здатний опрацьовувати альтернативи, що потенційно підходять користувачеві, що значно розширює коло аудиторії.

    YouTube та Google Play ― два найбільш популярні сервіси техногіганта. Рекламна інтеграція на цих майданчиках знайомить користувачів із вашою мобільною розробкою незалежно від запитів.

    КММ – це медійна мережа, що складається з тисячі сервісів, сайтів, застосунків, серед яких і такі сервіси Google як Gmail. На відміну від пошукової, де реклама точно відповідає зазначеному запиту користувача, реклама в КММ націлена на очікуваний інтерес користувача, випереджаючи його запит.

    Google Play Ads Duolingo

    Чому потрібно рекламувати мобільні застосунки за допомогою Google Ads

    Єдина можливість просування розробки на Android в Google Play. І не тільки. У Google Ads є можливість запускати рекламу в Google Пошуку, Gmail, YouTube, рекомендаціях та партнерах Google, якими регулярно користуються понад 1 мільярд постійних користувачів.

    Детальний таргетинг. Можливості Google Ads дозволяють налаштувати рекламу, звузивши географію показу аж до кілометра, а також сегментувати аудиторію за мовою, віком, статтю та типами пристроїв. До того ж можна встановити дні, години та частоту виходу рекламних оголошень.

    Зручна оплата. На відміну від інших сервісів реклами, Google Ads стягує оплату лише за натискання на рекламне оголошення. Вам не доведеться переплачувати за рекламу користувачам, яким вона не є цікавою. Тому просування додатків у Google Ads відбувається з повним контролем бюджету.

    Контроль результативності. Зручні інструменти Google Реклами та Google Аналітики допомагають щоденно відстежувати ключові показники ефективності. Таким чином набагато простіше керувати рекламними кампаніями та коригувати показ будь-якого оголошення.

    Ви готові обговорити проєкт?

    Залишайте заявку та наш співробітник зв'яжеться з вами для уточнення деталей!

    Відправити заявку


    Стежте за нами

      2021 Всі права захищені